Ini blog saya yang punya ...: I want him back to me

mA fOlLoweR yG c0mEy n eNcEm !!

Friday 2 December 2011

I want him back to me

ASSALAMUALAIKUM ,
I want him back to me . buwekk . Gedikk nye kau yanaa . Asal gedik sangat ? Asal , asal ? Hey , yana kau kena terima hakikat laa yang dia bukan hak milik kau lagi . Tapi kenapa aku still rasa sayang kat dia . Aku tak boleh tengok dia . Asal aku jadi gini . Ntah-ntah , dea dah guna-gunakan aku . Ya Allah yana . Syirik - syirik ==' Petang tadi yana on the wey nak pergi beli ice blend . Then , mama saje jee lalu kat depan rumah dia . Saje lettew ==' Then , nampak laa dea kat depan umah with adik-adik dia . Tergoda yana ~~ Aww , aww . ^%#&^*&( . Stopyana . Diadahmilikoranglain . REDHA ! 

Terima Kasih Singgah Blog Yana.

0 comments:

Post a Comment