Ini blog saya yang punya ...: kawan

mA fOlLoweR yG c0mEy n eNcEm !!

Tuesday 15 November 2011

kawan

ASSALAMUALAIKUM
setiap orang mesti mempunyai kawan kan ? siapa yang takda kawan . setiap orang mesti dia mempunyai kawan baik . tapi ? apa maksud kawan ? kawan bermaksud orang yang sudah lama kita kenal dan kita sudah kenal latar belakang hidupnya . mengapa kita perlu memilih kawan ? antaranya mengapa kita harus memilih kawan ialah takut nanti kalau kita tersalah pilih kawan , kita yang merana . jika anda mempunyai kawan yang perangainya tidak berapa elok . apakah yang anda perlu lakukan ? jika saya mendapat kawan sebegitu , saya akan cuba mengubahnya dan memberinya nasihat @ dorongan untuk dia berubah . tetapi jika dia masih bersikap begitu . saya akan tinggalkan dia demi masa depan saya . saya juga mempunyai ramai kawan . saya mem[unyai seorang kawan yang bernama Nurul Ardini . saya sudah berkawan dengannya sudah lebih kurang 10 tahun . selama saya kawan dengan dia , dia tidak pernah nak marah saya . saya suka kawan dengan dia . dia juga seorang yang memahami . dia sudah memahami perangai saya . saya juga sudah paham perangai dia . keluarga saya & dia agak rapat . kemana ade dia , maybe ade saye . saye juga mempunyai seorang lagi kawan yang amat cantik same seperti eny . name dia ialah Siti Nur Raferidwanie . panjangkan nama dia . puas nak menyebut . dia nie sangat cantik . saye dah berkawan dengan dia lebih kurang 1 tahun lebih . saya mula kenal dia sewaktu dia baru pindah ke sekolah saye . walaupun dia kawan dengan saya baru setahun , dia dah tahu perangai saye dan dia memahami saya . saye suke kawan dengan mereka . inilah besties saye . jngan amik mereka dari hidup saya . saya sayang mereka ? tapi mereka ?

Terima Kasih Singgah Blog Yana.

0 comments:

Post a Comment